10 Nisan 2008 Perşembe

Nasıl başladı?

Bu senenin başında işimden ayrılmaya karar verdikten sonra yeniden bir işe girmek istemedim. 2007'inin sonu bir hayli yorucu geçti. Biraz durayım ne yapıyorum nereye gidiyorum görmek ve düşünmek istedim. Ekim ayında Kolombiya'dan arkadaşım geldiğinde onun şirketinde benim o zaman çalıştığım şirkette yapılan işlere benzer işler yapıldığını duyunca geçici olarak orda bir süre çalışabilirim diye düşündüm.

Gel zaman git zaman, sevgili arkadaşım Ali Onur'un yardımıyla işi ayarladık. Az para kazanacağım ama maksat para kazanmak değil. Bir durduğum yerden çıkıp ne oluyor ne bitiyor diye bakmak. 30 yaş da bence güzel bir zaman bunun için..

Arkadaşlarım tanıdıklarım ordan izlenimlerimi yazmamı istediler. Ben de eposta üzerinden gitmektense bir blog yazayım. İsteyen istediğini okusun. Hem belki birileri yorum falan da yazar daha keyifli olur. (Yorum bırakmak için hesabınız olması gerekiyor. Gmail hesabınız varsa blogspot'tan hesap açmanız çok kolay, blogunuzun olmasına gerek yok. İsteyenler için nasıl yapılacağını anlatırım veya yazarım).

2 yorum:

ozzy dedi ki...

intern bişemi yoksa fulltime real deal mı ?

ben onu merak ettim :)

Elif dedi ki...

Parası intern..
İş full-time..