17 Nisan 2008 Perşembe

İlk iş günüm

İlk günü sabahı evde dinlendim. Öğlen Ali Onur beni almaya geldi. Önce bir İtalyan lokantasında yemek yedik, sonra da işe gittik. Burda öğlen yemeklerinde mutlaka et cinsi birşeyler verilirmiş. Muhtemelen bundan sonra yemeği yanımda götüreceğim.
İşyeri bir tekstil şirketinin deposundan bozma. Büyük ferah bir yer. Ai Onur küçük şirket dedi, ama teknik ekip büyüklüğü açısından bakarsak çalıştığım en büyük şirket diyebilirim.



Yeni iş arkadaşlarım da pek sevimliler. Yanda resimlerini görebilirsiniz. Beyaz gömlekli yeni müdürüm. Onlara İstanbul resimleri gösterdim. Birinin İngilizcesi iyi bayağı. Benim destek olacağım eleman bu resimde yok. Onun da gelmeden gözünü korkutmuşlar. 'Türkiye'den yeni biri geliyor, İspanyolca bilmiyor ve karşısındaki anlamayınca çok sinirleniyor' diye. Acaba bu yalanı gerçeğe çevirsem mi diye içimden geçirdim ama ilk günden unuttum.

Jetlag bu sefer vurdu ve öğleden sonra bayağı uykum geldi. Neyseki ikinci gün bunu Kolombiya kahvesi içerek çözdüm.

5 yorum:

ozzie dedi ki...

ewt pek sevimlileermis:P

Figan dedi ki...

yaa kizim var yaa, super kiskandim bu kolombiyada calisma fikrini :)

Figan dedi ki...

anne = Figan
aziz boyle tanimlamis beni, ben de simdi farkettim elif'cim.

OmerGuclu dedi ki...

Ne diyecegimi bilemedim, allah kolaylik versin. Overteam seni ne denli bunaltmis ki kendini oralara atmissin. Bizim yerimize de gez ve keyfini cikar :)

Elif dedi ki...

Bunalmadan gelinmez mi buralara?
Valla bunalmayı beklemeyin koşun gelin.. ;)