13 Mayıs 2008 Salı

Deniz

Dün İspanyolca kursumun ilk günüydü. Kursu EAFIT üniver- sitesinde alıyorum. Sınıfta 2 kişiyiz. Mısır asıllı bir Amerikalı ve ben.
Kursa yazılmaya gelince koordinatör bana kursta bir Türk olduğunu söyledi. Ona telefon numaramı vermiş ve dün görüştük.
Deniz EAFIT'teki ilk Türk öğrenciymiş. 3 aydır burdaymış. İspanyolca'sını geliştirmek için gelmiş. Deniz ne yazık ki Çarşamba dönüyor. Dün akşam İspanyolca hocam (onun eski hocası), Deniz, Ali Onur ve ben, yani Medellin Türk komünitesinin yarısı, beraber yemek yedik. İspanyolca hocam da çok tatlı, çok muhabbet. Masada İspanyolca, Türkçe, İngilizce konuşuldu sürekli. Resimde en soldaki İspanyolca hocam, en sağdaki Deniz.
Ali Onur'a göre buranın Etiler'i olan Parque lleras [parke ceras]'da yedik yemeğimizi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Esta foto puede generar problemas para mi amigo Ali :-D

Elif dedi ki...

I asked for permission. :)

Ozgur Akkoyun dedi ki...

EAFIT'te de koca bir gün geçirmiştim ben...çok özlüyorum Kolombiya'yı :(